Повернення товару

1. Повернення здійснюється при: виявленні браку, недостачі, невідповідності кольорів, не повної укомплектованості товару та будь-якої іншої помилки з боку продавця.
2. Ви не сплачуєте за повернення.
3. Повернення відбувається лише на Нову Пошту: м.Харків, відділення №6, +380970337550.
4. Повернення буде прийняте лише під час перевірки товару на місці видачі (на транспортній службі або в магазині)
5. Можна здійснити повернення протягом 14 днів після отримання (продукція повинна бути в товарному вигляді) згідно ЗУ "Про Захист Прав Споживачів".
6. При виникненні будь-якої з перелічених вище проблем - зв'яжіться з нашим оператором, він неодмінно допоможе Вам
за телефоном або Viber, TELEGRAM за номером +38(066)558 08 50.